6 973 700 (E-R 9.00-17.00) või info@nezzo.ee

Ostutingimused

Müük toimub siis, kui klient on saatnud nezzo.ee internetilehe kaudu müügitellimuse ning on tasunud tellimuse eest pangaülekandega. Kaup pannakse teele peale ostusumma laekumist nezzo.ee arvele, mistõttu kauba kohalejõudmise aeg võib edasi lükkuda ülekande viibimise aja võrra. Kui soovite ostu eest tasumist edasi lükata või tellimust tühistada, helistage palun e-poe klienditeeninduse numbrile 6 973 700 (tööpäeviti 9-17). VÕS §-st 56 lg 1 ja 2 tulenevad õigused laienevad kõigile e-poe klientidele.

Hind ja maksmine

Kõikide toodete hinnad, mis on kuvatud nezzo.ee kodulehel sisaldavad käibemaksu.Transport üle eesti on alates 150.-€ ostust tasuta. Alla selle on transpordikulu 5.-€, mis lisandub arvele. Kõikide toodete eest saab maksta pangaülekandega. Juhul kui makstakse pangalinki kasutamata, palume sellest teavitada e-maili või telefoni teel. Vastasel juhul ei pruugi me Teie poolt tasutud arvet märgata.

Tooted

nezzo.ee netipoes toodud hinnad kehtivad ainult nezzo.ee netipoest ostes.

nezzo.ee netipoes olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest.

nezzo.ee netipoes olevate toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad.

Kui kaup on laost otsas

Mõnikord võib juhtuda, et kaup on laost ootamatult otsa saanud. Juhul kui Teie tellitud toode on laost otsas, siis teavitame teid hiljemalt järgmisel tööpäeval alates tellimuse jõustumisest (raha laekumisest). Edasine sõltub teist - kas olete nõus ootama või kanname teile raha tagasi.

Transport

Kõik tellimused saadeteakse Teieni kulleriga, endal järgi tulemise võimalus meie poes puudub.

Laos olev kaup jõuab kohale kuni 4 päevaga. Tööpäeviti enne kell 12.00 vormistatud ja täies mahus tasutud tellimused pannakse kulleriga teele veel samal päeval. Üldjuhul jõuavad need tellimused kohale järgmisel tööpäeval igale poole Eestis.

Üle 20 kilo kaaluv kaup tuuakse ainult kohani, kuhu pääseb kaubaautoga. Kui tellite suuri kodumasinaid, mille kaal jääb vahemikku 30-100 kg, siis kuller toob need ilma lisatasudeta välisukseni 1. korrusel.

Kui kulleril ei õnnestu saadetist üle anda, saate jäetud teatise alusel saadetise kätte oma asukohajärgsest sidejaoskonnast.

Pretensioonide esitamine

Kõikidel nezzo.ee netipoes toodud toodetel on pretensioonide esitamise aeg vähemalt 2 aastat.

Garantiitööde teostamise aluseks on tootega ostmisel kaasas olnud arve ja/või tootega kaasas olnud tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong.

Toote garantiiremonti viimisel peab toode olema puhas ning pakendis. Klient kannab kõik kulutused seoses toote saatmise ja tagastamisega garantiiremonti.

Toote tagastamine

Kui kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, siis Kliendil on õigus lepingust taganeda14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest, vastavalt VÕS §-le 56 lg 1. Klient kohustub kauba tagastama 30 päeva jooksul taganemisavalduse ära saatmisest.

Selleks on vaja saata eelnevalt avaldus emailile info@nezzo.ee ning peale kinnituse saamist, saata tagastus ette antavale aadressile.

  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis ning kaubal peavad olema kõik tehasekleebised, kaasa arvatud seerianumber.
  • Juhul, kui selgub, et kaup on kasutatud, juhindume mõistliku kasutuse põhimõttest, st kui kauba sobimatuses veendumiseks tuli seda proovida, loetakse kaup mittekasutatuks.

Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Kliendi arveldusarvele 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates ostulepingu taganemise avalduse ära saatmisest.

Kauba tagasisaatmise ja käsitlemise kulud kannab Klient:

  • tagastamisel kohustub Klient kandma kauba käsitluskulud 10 euro ulatuses.
  • Müüjal on õigus tagasimaksvast summast maha arvata kauba Kliendile saatmise maksumus juhul kui kauba tellimusel kaasnes tasuta saatmisviis. Saatmise maksumus määratakse vastavalt kulleri hinnakirjale koos kõiki maksudega.

Kauba tagasisaatmise ja käsitlemise kulud kannab Müüja ainult juhul, kui:

  • kaup oli kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel;
  • kaup ei ole see, mida oli tellitud.

Kui kauba sobivuse väljaselgitamiseks on vajalik originaalpakendi avamine, siis peab Klient avama originaalpakendit ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik lõhkumata/rikkumata avada, ei vastuta Klient rikutud pakendi eest.

Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise või ebakorrektse kokkupaneku või lahtivõtmise tulemusena või Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, siis Müüja jätab endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemise Kliendi poolt kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga.

Mida teha vanade kodumasinate ja patareidega?

Need tuleks toimetada sobivasse jäätmejaama või kogumispunkti, kus neid võetakse vastu tasuta. Parima ülevaate sellistest kohtadest leiab siit: http://eesringlus.ee/kuhu-viia-vana-kodutehnika-ja-patareid/